En el BOIB núm. 21, de 13 de febrer de 2016, s'ha publicat la relació dels guardonats amb els Premis Ramon Llull del Govern de les Illes Balears 2016, entre els quals cal destacar el premi concedit en l'àmbit de la recerca a la Sra. Rosa Maria Taberner Ferrer.
El Premi Ramon Llull del Govern de les Illes Balears és un guardó que té per objecte honorar i distingir, de manera individual o col·lectiva, les persones físiques o jurídiques que han destacat dins el territori de les Illes Balears pels serveis prestats en els àmbits cultural, esportiu, jurídic, empresarial, cívic, humanitari, d’investigació, de l’ensenyament i lingüístic.
La Sra. Rosa Maria Taberner fa feina com a metgessa a l’Hospital Son Llàtzer i és la creadora del bloc “Dermapixel”, de formació en dermatologia i amb finalitats docents i divulgatives, que ha donat formació a 250.000 metges de tot el món d’una manera pràctica i interactiva. Conegut com el “bloc de la dermatologia quotidiana”, permet comentar i intercanviar opinions i diagnòstics, i constitueix una eina per avaluar els residents d’altres especialitats que es formen en el Servei de Dermatologia de l’Hospital Son Llàtzer.
La practicitat i utilitat mèdica del bloc ha fet que, ja l’any 2011, fos visitat a Espanya per 2.417.395 metges i persones, i per 2.634.186 metges i persones de països com ara Mèxic, els Estats Units, l’Argentina, Colòmbia, Xile, Perú, Veneçuela, Equador i Alemanya.
La seva acció esdevé un motiu d’orgull professional per tal de definir els valors de la sanitat pública a les Illes Balears i la qualitat dels professionals que la integren, així com la contribució envers una salut pública més efectiva i la millor formació dels professionals del sector.
[Font: BOIB. Núm. 21. 13/02/2016]
[Foto: Infosalut]
En el BOIB núm. 21, de 13 de febrer de 2016, s'ha publicat la relació dels guardonats amb els Premis Ramon Llull del Govern de les Illes Balears 2016, entre els quals cal destacar el premi concedit en l'àmbit de la recerca a la Sra. Rosa Maria Taberner Ferrer.