La consellera de Salut, Manuela García, va assistir a l'Hospital Universitari Son Llàtzer a la graduació de 22 especialistes formats a la Unitat Docent Multiprofessional d'Obstetrícia i Ginecologia de les Illes Balears (UDMOG-IB).
La consellera, que ha estat acompanyada per Javier Ureña, director general del Servei de Salut; Vicenç Juan, director general de Recerca en Salut, Formació i Acreditació; Soledad Gallardo, gerenta de l'Hospital Universitari Son Llàtzer i Isabel Cascales, cap d'estudis de la UDMOG-IB, ha animat els residents que han acabat la seva formació.
En total, s'han format 6 metges/sses i 16 infermeres de l'especialitat d'Obstetrícia i Ginecologia després de completar, respectivament, quatre i dos anys de formació. Les previsions són que almenys 18 d’aquests professionals continuïn treballant al Servei de Salut de les Illes Balears.
[Font: Conselleria de Salut. 23/05/2025]
[Foto: CAIB / CC BY NC SA]