Categoria: Estudis i projectes

Medicina Intensiva de Son Espases publica un estudi sobre el volum de nutrició enteral en pacients amb ventilació mecànica

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

mfb85El Servei de Medicina Intensiva de l'Hospital Universitari Son Espases ha publicat un estudi en què s'analitza el fet que el volum de nutrició enteral no es correlaciona amb infeccions del tracte respiratori inferior en pacients amb ventilació mecànica.

Asunción Colomar, Begoña Guardiola, Juan Antonio Llompart Pou, Ignacio Ayestarán, J. Rodríguez Pilar i Joan M. Raurich, metges de Medicina Intensiva de l'Hospital Universitari Son Espases, han publicat l'article amb el títol "El volumen de nutrición enteral no se correlaciona con las infecciones del tracto respiratorio inferior en pacientes con ventilación mecánica" a la revista Medicina Intensiva.

L'objectiu és valorar l'efecte del volum de nutrició enteral, la funció gastrointestinal i el tipus de protecció gàstrica en la incidència d'infecció del tracte respiratori inferior en pacients amb ventilació mecànica.

Referència de l'article
Colomar A, Guardiola B, Llompart-Pou JA, Ayestarán I, Rodríguez-Pilar J, Ferreruela M, et al. El volumen de nutrición enteral no se correlaciona con las infecciones del tracto respiratorio inferior en pacientes con ventilación mecánica. Med Intensiva. 2017;41(6):330–8.
PubMed | Enllaços Bibliosalut
 

[Font: Bibliosalut]

[Foto: Infosalut]