Categoria: Estudis i projectes

Aspectes epidemiològics de la relació infecció-colonització per MRSA

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

El Servei d'Epidemiologia de l'Hospital Universitari Son Llàtzer ha publicat un article sobre els aspectes epidemiològics de la relació infecció-colonització per MRSA.

Antonio Pareja Bezares, epidemiòleg de l'Hospital Universitari Son Llàtzer, ha publicat l'article amb el títol "Aspectos epidemiológicos de la relación entre infección y colonización por Staphylococcus aureusresistente a la meticilina" a la revista Medicina Balear.

L'objectiu era estudiar els aspectes epidemiològics de la relació infecció-colonització per Staphylococcus aureus resistent a la meticilina (MRSA).

Referència de l'article
Pareja Bezares A. Aspectos epidemiológicos de la relación entre infección y colonización por Staphylococcus aureusresistente a la meticilina. Med Balear. agost 2019;34(2):13-21. doi: 10.3306/MEDICINABALEAR.34.02.13. Text complet.

Enllaços Bibliosalut | AltmetricAltmetric

[Font: Bibliosalut]

[Foto: Hospital Universitari Son Llàtzer]