Categories: Institucions sanitàries, Promoció de la salut i prevenció de la malatia

El COIBA organitza el Cafè-debat 'Què aporta la regulació de l'eutanàsia a la mort digna?'

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

Què aporta la regulació de l'eutanàsia a la mort digna? Tenim llibertat per decidir sobre la nostra mort? De quina manera podem ajudar les infermeres? El COIBA organitza el 5 de juny un cafè-debat, a les 17.30 h a la llibreria Drac Màgic de Palma, per abordar aquestes qüestions ara que es compliran 3 anys de la Llei Orgànica de regulació de l'eutanàsia (LO 3/2021).

Aquest cafè-debat, dirigit a infermeres, altres professionals sanitaris i públic en general, vol ser un punt de trobada participativa per compartir punts de vista i reflexionar sobre la llibertat de poder decidir sobre la mort d'un mateix, la situació actual del dret a una mort digna, i de quina manera podem participar-hi i ajudar les infermeres.

Participants

Per a fer-ho, comptarem amb algunes de les professionals responsables del procés a les Balears:

  • Yolanda Muñoz, presidenta de la Comissió de Garantia i Avaluació del Dret a la Prestació d'Ajuda a Morir de la Conselleria de Salut de les Illes Balears
  • Marina Roig, coordinadora de la Prestació d'Ajuda a Morir de les IB
  • Modera: Pepa Ferrà, vicepresidenta del COIBA

Detalls de l'esdeveniment

  • Dia i hora: 5 de juny a les 17.30 h
  • Lloc: Llibreria Drac Màgic

Inscripció

Accedeix aquí a la inscripció prèvia per limitació d'aforament.  

[Font: COIBA. 22/05/2024]

[Foto: Hospital Universitari Son Espases]