Categoria: Recursos humans

S'aprova la convocatòria per a cobrir una plaça d'administratiu per a Son Llàtzer

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

En el BOIB núm. 172, de dia 21 de desembre de 2023, s'ha publicat la resolució de la directora gerent de la gerència de l’Hospital Universitari Son Llàtzer, del Servei de Salut de les Illes Balears, de 15 de desembre de 2023, per la qual s'aprova la convocatòria per a cobrir, pel sistema de promoció interna temporal, una plaça de la categoria grup administratiu de la funció administrativa per substitució d’una comissió de servei la plantilla orgànica autoritzada de l'Hospital Universitari Son Llàtzer, en el servei d'Admissió.

Requisits

Entre altres, cal complir amb els següents:

  • Tenir la condició de personal estatutari fix del Servei de Salut de les Illes Balears i prestar servei en la gerència de l’Hospital Universitari Son Llàtzer. En cas que la convocatòria es declari deserta perquè no s'hagi presentat ningú que compleixi els requisits, es preveu expressament que s'estengui al personal que compleixi els requisits de la resta de les gerències de la mateixa àrea de salut.
  • Pertànyer a algun grup de classificació inferior o a una categoria o especialitat diferent del mateix grup que la plaça a la qual s'opta.
  • Estar en la situació de servei actiu.
  • Tenir el títol d'enginyer/a tècnic/a, diplomat/a o graduat/a universitari/ària, arquitecte/a tècnic/a, formació professional de tercer grau o equivalent o estar en condicions d'obtenir-ho dins del termini de presentació de sol·licituds.
  •  Acreditar el requisit de coneixements de català, corresponent al nivell B2.

Sol·licituds

El termini per a presentar sol·licituds és de deu dies naturals a comptar des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta resolució.

Per a més informació, consulta aquest enllaç al BOIB.

[Font: BOIB núm. 172. 21/12/2023]

[Foto: Infosalut / Entrada Hospital Universitari Son Llàtzer / CC BY-NC-SA 4.0]