Categoria: Estudis i projectes

Vasculitis de Schönlein-Henoch en un adult

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

Els Serveis de Medicina Interna, Dermatologia i Patologia de l'Hospital Universitari Son Espases han publicat una imatge sobre la vasculitis de Schönlein-Henoch en un adult.

Meritxell Gavalda, Helem Vilchez, Pilar Salva i Mercedes García, metgesses de medicina interna de l'Hospital Universitari Son Espases; Daniel Ramos, dermatòleg de l'Hospital Universitari Son Espases; i Carlos Saus, patòleg de l'Hospital Universitari Son Espases, han publicat la imatge amb el títol "Vasculitis de Schönlein-Henoch en un adulto" a la revista Medicina Clínica Práctica.

Referència de la imatge
Gavaldà M, Vilchez H, Salva P, Ramos D, Saus C, García M. Vasculitis de Schönlein-Henoch en un adulto. Med Clínica Práctica. 2022;5(1):100261. doi: 10.1016/j.mcpsp.2021.100261.

Enllaços Bibliosalut

Mètriques
AltmetricAltmetric

[Font: Bibliosalut]

[Foto: Medicina Clínica Práctica]