Categoria: Estudis i projectes

Hematologia de Son Espases ha participat en la publicació d'un article sobre el tractament per al limfoma de Hodgkin en pacients grans

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

epr600El Servei d'Hematologia de l'Hospital Universitari Son Espases ha participat en un article sobre la identificació de les comorbiditats, no de l'edat, com a predicció de la supervivència després d'un trasplantament autòleg de cèl·lules hematopoiètiques per a recaigudes/resistent limfoma de Hodgkin en pacients majors de 50 anys. També hi han participat l'Hospital Clínic de Barcelona, l'Hospital Germans Trias I Pujol, l'Hospital Universitari Marqués de Valdecilla, l'Hospital General Universitari Gregorio Marañón, l'Hospital 12 de Octubre, l'Hospital Ramón y Cajal, l'Hospital Duran I Reynals, l'Hospital Virgen del Rocío, l'Hospital Puerta de Hierro, l'Hospital Universitari de Canarias, l'Hospital Morales Meseguer, l'Hospital de la Arrixaca, l'Hospital Sanchinarro i l'Hospital Clínic de Salamanca.

Antònia Sampol, hematòloga de l'Hospital Universitari Son Espases, ha participat en la publicació de l'article amb el títol "Comorbidities, not age, are predictive of survival after autologous hematopoietic cell transplantation for relapsed/refractory Hodgkin's lymphoma in patients older than 50 years" a la revista Annals of Hematology.

El trasplantament autòleg de cèl·lules hematopoiètiques (AHCT) és l'atenció estàndard per a pacients joves amb recaigudes/resistent limfoma de Hodgkin. Però, hi ha una experiència limitada en l'eficàcia i factibilitat en pacients majors.

Referència de l'article
Martínez C, Jorge AS, Pereira A, Moreno M, Núñez J, Gayoso J, et al. Comorbidities, not age, are predictive of survival after autologous hematopoietic cell transplantation for relapsed/refractory Hodgkin’s lymphoma in patients older than 50 years. Ann Hematol. 2016;1–8.
PubMed | Enllaços Bibliosalut
 

[Font: Bibliosalut]

[Foto: Infosalut]