Categoria: Ajudes

Convocatòria de subvencions de programes de prevenció i control de la infecció per VIH i sida

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

En el BOE núm. 126, de 27 de maig de 2015, s'ha publicat l'Ordre SSI/974/2015, per la qual es convoquen subvencions a entitats de qualsevol titularitat, sense ànim de lucre, destinades al finançament de programes de prevenció i control de la infecció per VIH i sida per a l'any 2015.

L'any 2010 es varen establir les bases reguladores per a la concessió d'aquestes ajudes a entitats sense ànim de lucre. En la convocatòria actual es finançaran les despeses d'aquestes entitats, derivades de les actuacions de prevenció i control de la infecció per VIH i sida per a l'any 2015.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és aconseguir la igualtat entre els ciutadans, així com coordinar i complementar la prevenció i control de la infecció pel virus de la immunodeficiència humana (VIH) entre les diferents administracions públiques que componen el Pla Nacional sobre la Sida.

Aquestes subvencions compten amb una quantia total d'1.717.000 d'euros.

El termini per a la presentació de les sol·licituds i de la documentació pertinent és de 30 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOE.

[Font: BOE. Núm. 126. 27/05/2015]