El Consell de Ministres ha aprovat la nova estructura orgànica del Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social, mitjançant un Reial decret que modifica el Reial decret 595/2018, el qual estableix l'estructura orgànica bàsica dels departaments ministerials.
Cal destacar les següents novetats:
- Es crearà l'Observatori de Salut de les Dones, adscrit al Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social, a través de la Direcció General de Salut Pública, Qualitat i Innovació. La seva finalitat serà la millora del coneixement de les causes i determinants de la salut de la dona, així com la difusió de coneixements que contribueixin a promocionar serveis de qualitat adequats i la promoció d'anàlisi i estudis, en col·laboració amb els agents socials implicats, per aconseguir assoliments en la salut i en la qualitat de vida de les dones.
- S'amplien les competències del Consell Assessor de Sanitat, que passa a denominar-se Consell Assessor de Sanitat i Serveis Socials, i que actuarà com a òrgan consultiu i d'assistència a la Ministra de Sanitat, Consum i Benestar Social, en la formulació de la política sanitària i de benestar social.
[Font: Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social. 24/08/2018]
S'aprova la nova estructura del Ministeri de Sanitat i es crea l'Observatori de Salut de les Dones https://t.co/MCSWzmNxir @SalutIB pic.twitter.com/4Jgpj5MOeD
— Infosalut (@infosalut) 10 de setembre de 2018
Notícies relacionades a Infosalut
*18/06/2018 - Reestructuració del Ministeri de Sanitat i del Ministeri de Ciència.
El Consell de Ministres ha aprovat la