Categoria: Recursos humans

L’IdISBa obre la convocatòria NAIDISBA per contractar personal investigador jove

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

Al BOIB núm. 42, de 28 de març de 2025, s'ha publicat una convocatòria NAIDISBA 2025 de l'Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears (IdISBa), en el marc del Pla de Captació i Retenció de Talent en Investigació i Innovació en Salut, amb l'objectiu de contractar personal investigador jove no doctor per desenvolupar-ne la investigació.

Requisits de les persones aspirants

Les persones interessades han de complir, entre d’altres, els requisits següents:

  • Tenir nacionalitat espanyola o d’un estat membre de la Unió Europea.
  • Estar en possessió del títol de grau o llicenciatura en biomedicina, biotecnologia, bioquímica, medicina, infermeria, psicologia, farmàcia o titulacions equivalents.

No haver estat separades del servei de cap administració pública ni estar afectades per cap causa d’incompatibilitat.

Presentació de sol·licituds

  • El termini per presentar sol·licituds és de l'1 al 22 d’abril de 2025, ambdós inclosos. La informació completa i els formularis estan disponibles a través de la pàgina web de l’IdISBa: www.idisba.es.
  • Les persones seleccionades s’incorporaran a grups de recerca de l’IdISBa per iniciar la seva trajectòria científica en projectes estratègics de recerca biomèdica i sanitària.

Aquesta convocatòria és finançada pel pla anual 2022 de l'Impost de Turisme Sostenible (ITS2023-057).

[Font: BOIB núm. 42, 28/03/2025]

[Foto: Infosalut / Institut d’Investigació Sanitària Illes Balears / CC BY-NC-SA 4.0]