Categoria: Estudis i projectes

El Laboratori de Salut Pública de les Illes Balears ha participat en la II Jornada Técnica de los Laboratorios de Salud Pública

4004-2El Laboratori de Salut Pública de les Illes Balears va participar en la II Jornada Técnica de los laboratorios de salud pública: Los Laboratorios de Salud Pública y la Protección de la Salud, realitzada a Alacant el dia 2 de novembre, organitzada per la Generalitat Valenciana amb la col·laboració de la Universitat d'Alacant.

La Jornada anava dirigida als professionals dels Laboratoris de Salut Pública i als investigadors i professionals en materia de Seguretat Alimentària i Sanitat Ambiental. 

Teresa Rey-Maquieira Palmer, Cristina Vidal, Margalida Cladera i Begoña Sagardía, van presentar el pòster amb el títol "Puesta a punto y validación de un método de rutina para el análisis de metilmercurio en productos de la pesca por ID-HPLC-ICP-MS".

Referència del pòster
T.Rey-Maquieira, C.Vidal, M.Cladera, B.Sagardía. Puesta a punto y validación de un método de rutina para el análisis de metilmercurio en productos de la pesca por ID-HPLC-ICP-MS. II Jornada Técnica de los Laboratorios de Salud Pública: Los Laboratorios de Salud Pública y la Protección de la Salud. Alacant: Generalitat Valenciana. 2 de novembre de 2016.
Pòster
 

[Font: Laboratori de Salut Pública de les Illes Balears]

[Foto: Laboratori de Salut Pública de les Illes Balears]

Calendari de formació

Agost   2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31