Categoria: Estudis i projectes

Hematologia de Son Llàtzer participa en un article sobre l'ús d'índexs més actualitzats per al pronòstic de pacients amb síndromes mielodisplàstiques

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

cc-epr81El Servei d'Hematologia de l'Hospital Son Llàtzer ha participat en un article sobre la utilització d'índexs nous per al pronòstic de pacients amb síndromes mielodisplàstiques en categories baixes i intermèdies-1: estudi basat en la població.

Joan Bargay, hematòleg de l'Hospital Son Llàtzer, ha participat en l'article amb el títol "Use of newer prognostic indices for patients with myelodysplastic syndromes in the low and intermediate-1 risk categories: a population-based study", publicat a la revista The Lancet Haematology.

L'objectiu era comparar la capacitat dels índexs de pronòstics recentment desenvolupats per a les síndromes mielodisplàstiques per identificar pacients amb mal pronòstic de categories de risc baix i intermedi-1 definides per l'International Prognosis Scoring System (IPSS).

Referència de l'article
Valcarcel D, Sanz G, Ortega M, Nomdedeu B, Luno E, Diez-Campelo M, et al. Use of newer prognostic indices for patients with myelodysplastic syndromes in the low and intermediate-1 risk categories: A population-based study. Lancet Haematol 2015.
Almetric | Enllaços Bibliosalut

[Font: Bibliosalut]

[Foto: CFCF / Dysplastic megakaryocyte / CC BY­ND 2.0]