La Conselleria de Salut ha participat en un estudi sobre la reproductibilitat de patrons basats en dades de dos grups de dones adultes espanyoles de diferents estudis. També hi han participat l'Institut de Salut Carlos III, el CIBERESP, el Servei de Salut de Galícia, el Servei de Salut d'Aragó, el Servei de Salut de Navarra, l'Institut Català d'Oncologia i la Direcció General de Salut Pública de València.
Carmen Sánchez Contador, coordinadora autonòmica del Programa de Detecció Precoç de Càncer de Mama, ha participat en la publicació de l'article amb el títol "Reproducibility of data-driven dietary patterns in two groups of adult Spanish women from different studies" a la revista British Journal of Nutrition.
L'objectiu d'aquest estudi era avaluar la reproductibilitat dels patrons basats en dades de diferents mostres extretes de poblacions similars.
Referència de l'article
Castelló A, Lope V, Vioque J, Santamarina C, Pedraz-Pingarron C, et al. Reproducibility of data-driven dietary patterns in two groups of adult Spanish women from different studies. Br J Nutr. 2016 July 4:1-9.PubMed | Enllaços Bibliosalut
[Font: Bibliosalut]
[Foto: Infosalut]
La Conselleria de Salut ha participat en un estudi sobre la