Categoria: Ajudes

La Fundación Domingo Martínez convoca els Ajuts a la Recerca 2016 de l'Àrea de Biomedicina i Salut

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

La Fundación Domingo Martínez està compromesa des dels seus inicis amb la cooperaració per a la millora en el benestar i la qualitat de vida de la societat, per la qual cosa convoca cada any beques i ajuts a la recerca per a la realització de projectes relacionats amb la recerca i el desenvolupament de nous materials, la salut i el medi ambient.

La Fundación Domingo Martínez convoca dos Ajuts a la Recerca per a l'any 2016, Àrea de Biomedicina i Salut, sobre el tema "Utilizació terapèutica de l'oxigen en el tractament del càncer i de les malalties autoimmunes".

Aquests ajuts a la recerca tendran una durada d'un any i cada un d'ells està dotat amb un import de 40.000 euros.

Les persones interessades a participar en aquesta convocatòria poden realitzar la sol·licitud de l'ajut a través de la pàgina web de la Fundación Domingo Martínez fins al 15 de febrer de 2016.

Els grups de recerca interessats hauran de sol·licitar aquests ajuts a través d'un investigador principal responsable, el qual ha de complir els requisits següents: tenir la nacionalitat espanyola o residència permanent a Espanya, estar en possessió del títol de doctor i estar adscrit a una institució universitària o a un organisme públic o privat dedicat a la recerca amb seu a Espanya. La resta d'investigadors del grup podran estar adscrits a centres espanyols o d'altres països.

[Font: Fundación Domingo Martínez. 15/12/2015]