Categoria: Estudis i projectes

Tendència de vacunació en persones amb VIH, 2006-2021

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

La Coordinació de l'Estratègia de Sida de la Direcció General de Salut Pública de la Conselleria de Salut de les Illes Balears ha participat en la publicació d'un estudi sobre la tendència a la vacunació en persones amb infecció per VIH participants a l'Enquesta Hospitalària de pacients amb VIH, 2006-2021.

Maria Glòria Jaume Amengual, professional de la Coordinació de l'Estratègia de Sida de la Direcció General de Salut Pública de la Conselleria de Salut de les Illes Balears, va participar en la publicació de l'article amb el títol "Tendencia en la vacunación en personas con infección por VIH participantes en la Encuesta Hospitalaria de pacientes con VIH, 2006-2021" a la revista Enfermedades infecciosas y microbiologia clinica.

L'objectiu era avaluar la tendència en la vacunació d'hepatitis A, hepatitis B, pneumococ, tètanus i grip estacional en persones amb infecció pel VIH i analitzar-ne els factors associats.

La vacunació en persones amb VIH ha augmentat durant el període d'estudi. Els resultats s'ajusten a les recomanacions en aquesta població, encara que queda marge per assolir els indicadors de vacunació establerts.

Referència de l'article
Hernando V, Suárez L, Gutiérrez G, López JC, Navarro-Soler R, Cabello A, et al. Vaccination trends in people with HIV infection participanting in the hospital-based survey of patients infected with HIV, 2006-2021. Enferm Infecc Microbiol Clin. 2024;42(7):339–46. doi: 10.1016/j.eimce.2023.07.006. PubMed PMID: 37573244.

Enllaços Bibliosalut

Mètriques
 
Consulteu cites en Web of Science
AltmetricAltmetric

[Font: Bibliosalut]

[Foto: Senior Airman Areca Wilson / Shots for all, Vaccines keep Airmen healthy 150323-F-IT851-010 / CC BY­ND 2.0]