Categoria: Institucions sanitàries

La consellera de Salut visita l'Associació Siloé de persones amb VIH-sida

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

La consellera de Salut, Patricia Gómez, ha visitat les instal·lacions de l’Associació Siloé en el municipi de Santa Eugènia. L’entitat presta un servei d’atenció i acollida a les persones amb VIH-sida a Mallorca. En l’actualitat, 10 usuaris resideixen en el centre.

Precisament, els usuaris han mantingut una reunió amb la consellera de Salut, a qui han explicat la seva feina diària i la seva forma de viure. Segons la responsable de Siloé, Mar García Rullán, se’ls ensenyen hàbits de vida saludable i es fan tallers de memòria, de psicomotricitat i ioga, perquè puguin recuperar-se de la malaltia.

Gómez ha conegut la tasca de l’entitat a través del seu programa assistencial, el projecte socioeducatiu i el treball en xarxa. També ha pogut recórrer la casa d’acollida de Santa Eugènia i el servei que presta als usuaris.

La consellera de Salut manté una estreta relació amb les associacions de pacients per conèixer-ne les necessitats i difondre els serveis que la Conselleria de Salut posa a la seva disposició. 

[Font: Conselleria de Salut. 07/08/2018]

[Foto: Conselleria de Salut]

Què en diu la premsa
*07/08/2018 gentedigital.es - Gómez alaba el trabajo de la Asociación Siloé en la atención a personas con VIH en Mallorca.
*07/08/2018 arabalears.cat - Siloé ha ajudat més de 150 persones que pateixen de sida.