Categoria: Recursos humans

La Comissió Bilateral de Cooperació Administració General de l’Estat-CAIB ha arribat a un acord sobre la mobilitat intraadministrativa

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

En el BOIB núm. 49, de 10 d’abril de 2014, es publicà l’Acord de la Comissió Bilateral de Cooperació Administració General de l’Estat-Comunitat Autònoma de les Illes Balears, relacionat amb el Decret llei 2/2013, de 14 de juny, de mesures urgents en matèria de mobilitat intraadministrativa temporal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

El grup de treball constituït en compliment de l’esmentat Acord ha dut a terme unes negociacions per donar una solució a les diferències existentents. Una vegada resoltes es passa a una nova redacció dels articles 82 i 82 bis de la Llei 3/2007, de 27 de març, i a la incorporació d'un nou article 103 bis a la Llei 3/2007, de 27 de març.

[Font: BOIB. Núm. 49. 10/04/2014]

Notícies relacionades a Infosalut