La Gerència d’Atenció a Urgències del SAMU 061 Balears ha convocat el procés per proveir set llocs de coordinació d’equips d’infermeria mitjançant el sistema de lliure designació, segons resolució publicada pel director gerent.
Els llocs convocats corresponen a diferents àrees funcionals i territorials del servei:
- Coordinació d’infermeria de l’Àrea de Persones
- Coordinació de l’Àrea Clínica i de Qualitat
- Coordinació de l’Àrea de Formació
- Coordinació per a Eivissa i Formentera
- Coordinació per a Menorca
- Coordinació de l’Àrea de Flota i Logística
- Coordinació amb funcions de tutoria clínica
Aquests llocs tenen com a objectiu reforçar la gestió, la formació, el suport clínic i la logística assistencial del SAMU 061 en el conjunt de les Illes Balears.
Requisits per participar
Poden optar-hi els professionals d’infermeria amb nomenament com a personal estatutari fix que presten servei al SAMU 061, així com, excepcionalment, personal temporal en cas que no es presentin aspirants fixos.
També cal:
- Tenir la nacionalitat espanyola o d’un estat de la UE
- Posseir la titulació d’infermeria i capacitat funcional
- No haver estat separat del servei ni estar inhabilitat
Procés de selecció
La selecció es farà d'acord amb:
- Valoració de l’historial professional i mèrits acreditats
- Presentació i defensa d’un projecte de gestió i millora assistencial, davant una comissió de valoració
- Els llocs tindran una durada de quatre anys, prorrogables, i no generaran una vacant a la plaça d’origen del professional designat.
Termini de presentació
El termini per presentar sol·licituds és de 20 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació al BOIB, és a dir, fins al 24 de juny de 2025.
La convocatòria completa i els annexos corresponents es poden consultar al BOIB Núm 067, de 27 de maig de 2025.
[Font: BOIB Núm 067. 27/05/2025]
[Foto: Hospital Universitari Son Espases]