Categoria: Estudis i projectes

Úlceres esofàgiques induïdes per mesalazina

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times
El Servei de Digestiu de l'Hospital Universitari Son Espases ha publicat una carta sobre un efecte advers rar de la mesalazina.
Raúl José Díaz Molinaorcid, Carlos Comesaña Castellar, Marcelo García Hernández, Carmen Garrido Duránorcid, Marco Antonio Martínez Ortegaorcid i Daniel Ginard Vicensorcid, digestòlegs de l'Hospital Universitari Son Espases, han publicat la carta amb el títol "Úlceras esofágicas inducidas por mesalazina. Un efecto adverso raro" a la Revista Epañola de Enfermerdades Digestivas.
Referència de la carta
Díaz Molina RJ, Comesaña Castellar C, García Hernández M, Garrido Durán C, Martínez Ortega MA, Ginard Vicens D. Úlceras esofágicas inducidas por mesalazina. Un efecto adverso raro. Rev Esp enfermedades Dig. 2023 Jun 22. doi: 10.17235/reed.2023.9723/2023. PubMed PMID: 37350665.

Enllaços Bibliosalut | Text completlogo docusalut 16

Mètriques
AltmetricAltmetric

[Font: Bibliosalut]

[Foto: Jarmoluk / Medicamentos / CC BY-SA 2.0 ]