Residents d'Atenció Primària de Mallorca, de l'Hospital Can Misses, de l'Hospital Universitari Son Espases, de l'Hospital de Manacor i de l'Hospital Son Llàtzer han participat al IV Balearic meeting of European residents and young GP'S 2016 celebrat a Palma els dies 21 i 22 d'octubre.
Maria Cruellas Gara, resident del Centre de Salut de Santa Ponça, ha participat amb la comunicació pòster amb el títol "The importance of a good medical history and physical examination in primary care".
Mónica Sorribas Morlan , resident de l'Hospital Universitari Son Espases, ha participat amb la comunicació pòster amb el títol "Small bowel obstruction caused by endometriosis".
Noelia Furque, resident del Centre de Salut de Trencadors, ha participat amb la comunicació pòster amb el títol "A terrible headache".
Mariano Ortega Cutillas, resident del Centre de Salut de Trencadors, ha participat amb la comunicació pòster amb el títol "Transmission of vaccine-associated measles: Is it possible?".
Gabriel Vercelli, resident del Centre de Salut de Trencadors, ha participat amb la comunicació pòster amb el títol "Case report: I've always been "micro".
Kelly Stefany Vargas Osori, resident de l'Hospital Can Misses, ha participat amb la comunicació pòster amb el títol "A propos of a case ... Autoimmune thyroiditis and chronic urticarial"
Cristina Guerra Feo, resident del Centre de Salut de de Son Pisà, ha participat amb la comunicació pòster amb el títol "Prevalence of hepatitis C virus (HCV) testing in cohorts between 1945".
Joan Antoni Puigserver Rosselló, resident de l'Hospital de Manacor, ha participat amb la comunicació pòster amb el títol "Acute B Hepatitis".
Cristina Vidal Ribas, resident del Centre de Salut de Santa Ponça ha participat amb les comunicacions pòster amb els títols:
- "How to get to the diagnosis of a rare disease?".
- Always do an exhaustive study in patients with chest pain, taking into account the differential diagnosis.
- The need to study visits as a whole.
- When you find a complete atrioventricular block...
- When high blood pressure needs to be investigated?
- What is behind an ulcer?
- Sometimes additional tests cheat.
- How do the detoxification of toxic from primary care.
Lara Amengual, resident del Centre de Salut d'Escola Graduada, ha participat amb la comunicació pòster amb el títol "Patients without a prior appointment. Use or abuse of our health system?
Maria Cerdó Ensenyat, resident del Centre de Salut del Coll d'en Rabassa, UB el Molinar, ha participat amb la comunicació pòster amb el títol "Palmoplantar keratoderma in smoker patient".
Maria Antonia Cantallops Borra, resident del Centre de Salut del Coll d'en Rabassa, ha participat amb la comunicació oral amb el títol "Peripheral Arterial Disease (PAD): Detection and Cardiovascular risk Re-Classification in a Primary Care Practice".
Rosmary Argüelles, resident del Centre de Salut de Santa Ponça, ha participat amb la comunicació oral amb el títol "Prevalence of overweight, obesity and metabolic syndrome in children of a Health Center in Mallorca".
Alba Planells Serra, resident de l'Hospital Can Misses, ha participat amb la comunicació oral amb el títol "Ask for the pets. A review on the "cat's scratch disease" as a result of an adenopathy's study".
Pablo Valladares Fernández, resident del Centre de Salut de Santa Ponça, ha participat amb la comunicació oral amb el títol "Chronic Obstructive Pulmonary Disease (COPD) in primary care: underdiagnosis or overdiagnosis".
Maria Angeles Sabalich, resident del Centre de Salut de Trencadors, ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "Critical Incident: Dignified death, is posible? Reflections on a case on ALS".
Antonio Ciriaco López Díaz, resident del Centre de Salut Coll d'en Rabassa i l'Hospital Son LLàtzer, ha participat amb les comunicacions e-poster amb els títols:
- Iatrogenic dyspnea.
- Black Tongue.
Laura Viñuales Palazón, resident de l'Hospital Son LLàtzer,ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "Critical Incident. Defining the role of the General Practitioner".
Rosalia Ferrando Sanchis, resident de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera, ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "Just a simple cough?".
Julio Francisco Fóthy, resident del Centre de Salut del Coll d'en Rabassa, ha participat amb les comunicacions e-poster amb els títols:
- The GP as an educator for travelers on chemoprophylaxis.
- Loin Pain: Not always colics.
Diogo Figueiredo Gomes Martins Gonçalves, resident de l'Hospital Can Misses, ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "Trongyloidiasis-neglected or unknown disease?".
Rafael Emilio Hernández Silva, resident de l'Hospital Universitari Son Espases ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "Critical Incident. Back pain, are you sure?".
Elena Klusova, resident de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera, ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "It possible that thyroid points to zero?".
Alicia Burillo Santamaría, resident del Centre de Salut de Trencadors, ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "This drug rules!".
Ainhoa Panzano Asensio, resident del Centre de Salut de Trencadors, ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "Thinking about Wilson disease".
Ana Loras Fando, resident de l'Hospital de Manacor, ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "Autolytic attempt with "Abrus precatorius".
Juan María Rodríguez Martínez, resident de l'Àrea de Salut d'Eivissa i Formentera, ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "Ureteral colic complicated with acute deterioration of renal function in patients with unilateral renal hypoplasia".
Jitka Mudrychová, resident del Centre de Salut Sant Agustí/Gènova, ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "Does the fact that smoking causes peripheral arterial involvement detectable with Cardio-Ankle Vascular Index?".
Carmen Pérez Fonseca, resident del Centre de Salut Sant Agustí, ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "New briefcase of urgency".
Marina Covacho González, resident del Centre de Salut de Santa Ponça, ha participat amb la comunicació e-poster amb el títol "Superior Vena Cava Syndrome".
Referència del meeting
IV Balearic meeting of European residents and young GP'S 2016. Palma de Mallorca, 21 i 22 d'octubre de 2016.Text complet de les comunicacions
[Font: Bibliosalut]
[Foto: IV Balearic meeting of European residents and young GP'S 2016]
Residents d'Atenció Primària de Mallorca, de l'Hospital Can Misses, de l'Hospital Universitari Son Espases, de l'Hospital de Manacor i de l'Hospital Son Llàtzer han participat al