Categories: Promoció de la salut i prevenció de la malatia, Qualitat

Creada la Comissió Tècnica d’Alletament Matern d’Atenció Primària de Mallorca

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

Atenció Primària de Mallorca disposa d’una Comissió Tècnica d’Alletament Matern. Aquesta comissió té com a principals objectius potenciar la promoció i el suport de l’alletament matern, promoure les bones pràctiques, i augmentar la prevalença i durada de l’alletament matern com a millor aliment per a l'infant.

Actuarà, com a nexe d'unió entre els diferents nivells assistencials i per treballar de manera conjunta amb els equips multidisciplinaris per disminuir la variabilitat en la tramesa de la informació a la mare en tot el seu procés durant l'embaràs, el part i el puerperi, i la criança del lactant.

Es considera necessari fer una aposta ferma per la formació de tots els professionals que en un moment o altre estan o estaran en contacte amb la mare i l'infant, per tal de millorar el coneixements sobre l’alletament matern. També és important impulsar mesures de sensibilització i apropament a la població, per millorar la informació i la cobertura, seguint les recomanacions de l’Organització Mundial de la Salut.

[Font: Atenció Primària de Mallorca. 03/03/2020]

[Foto: Anton Nossik / Breastfeeding a baby / CC BYND 2.0]