El passat dilluns, dia 11 de setembre, va constituir-se el nou patronat del Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears en una reunió extraordinària.
La consellera de Salut, Manuela García Romero, va presidir el Patronat, màxim òrgan rector de la institució, en què va constituir-se la nova composició en una reunió extraordinària. A més, va nomenar Rosa Maria Tarragó Llobera directora gerent del Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears.
Rosa Maria Tarragó és llicenciada en Dret per la Universitat de les Illes Balears. La seva trajectòria professional inclou responsabilitats en diversos àmbits, com el turisme, l’administració local i el sector immobiliari. Destaca la seva dedicació als serveis públics, especialment com a regidora de l’Ajuntament d’Inca, on ha exercit tasques de control de l’oposició i ha participat activament en diferents comissions informatives, patronats i plens. Durant aquests anys, ha demostrat una gran capacitat per a la presa d’iniciatives, la creativitat i l’habilitat per convertir les idees en realitats que beneficien la comunitat.
Amb aquest nomenament, la Conselleria de Salut reafirma el seu compromís amb la qualitat i la innovació en el camp de la donació de sang i teixits, i espera assolir noves fites sota la seva direcció.
Nous membres del Patronat del Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears
Consulta aquí els nous membres que constitueixen el Patronat del Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears.
[Font: Conselleria de Salut. 11/09/2023]
[Foto: Conselleria de Salut]