Categories: Institucions sanitàries, Promoció de la salut i prevenció de la malatia

El Servei de Salut adquireix productes per a la incontinència destinats als centres sanitaris i sociosanitaris

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

Es tracta de bolquers, bolquers de braga, sondes i col·lectors per a l’abordatge no farmacològic de la incontinència. El valor màxim estimat del contracte és de 5.167.340 €.

El valor màxim estimat del contracte és de 5.167.340 €, amb una vigència de dotze mesos a partir de la data en què es formalitzi el contracte, amb la possibilitat de prorrogar-lo per un període màxim de trenta-sis mesos més.

La incontinència urinària, fecal o mixta és un dels problemes més comuns que impacten en la qualitat de vida de les persones ja sigui per algun tipus de discapacitat, per malalties que afecten la capacitat cognitiva o simplement com a procés natural de l’envelliment o en les etapes inicials de la vida.

La incontinència es pot abordar des de diferents vessants no farmacològiques emprant sondes, col·lectors, bolquers, bolquers de braga, etc.

Per tot això, el Servei de Salut ha de disposar d’una àmplia varietat d’aquest tipus de productes per donar resposta a les característiques pròpies de cada individu i reduir al mínim qualsevol mena de complicació que pugui tenir efectes directes sobre la mobilitat, la integritat de la pell i l’autoestima dels usuaris.

[Font: Conselleria de Salut. 28/06/2024]

[Foto: Banc d'Imatges Infermeres / Infermera de la Unitat de Valoració Geriàtrica Integral (UVGI) registra dades i informa en una primera visita / CC BY-NC-ND 2.0]