Categoria: Qualitat

Contractació de serveis del sistema d'informació per a laboratoris

Tipografia
  • Més petit Petit Mitjà Gran Més gran
  • Per defecte Helvetica Segoe Georgia Times

A proposta de la Conselleria de Salut, el Consell de Govern ha aprovat la despesa corresponent a la contractació dels serveis de suport i manteniment correctiu, preventiu i evolutiu del sistema d'informació de laboratoris del Servei de Salut, per valor d'1.102.070 €, amb càrrec als pressuposts generals de la Comunitat Autònoma per als anys 2016, 2017 i 2018.

Actualment, els laboratoris dels hospitals Son Espases, Son Llàtzer, Manacor, Comarcal d'Inca, Can Misses i Formentera empren GestLab com a sistema d'informació per a laboratoris. L'ús de GestLab en els laboratoris esmentats ha permès gestionar de manera corporativa la identificació de mostres, els catàlegs, la infraestructura de tecnologies de la informació i els desenvolupaments, la qual cosa ha aportat sinergies entre els centres.

El Servei de Salut ha sol·licitat la instal·lació de GestLab al laboratori de Menorca, ubicat a l'Hospital General Mateu Orfila, amb l'objectiu d'homogeneïtzar la gestió i el nivell d'integració de tots els laboratoris del Servei de Salut basant-se en criteris de qualitat i metodologia.

[Font: Conselleria de Salut. 08/01/2016]

[Foto: Hospital Universitari Son Espases]